Windows İK

TigerHr Hakkında

 

Özlük Modülü

  • Çok kapsamlı özlük bilgilerini saklayabilen modülden duruma göre dilediğiniz kadar veriyi süzebilir, gerekirse detaylarda boğulmadan sadece ihtiyaç duyduğunuz verilere ulaşabilirsiniz.
  • Sisteme çalışanlarınızın kimlik ve iletişim bilgilerini (nüfus, pasaport, telefon numarası, cep telefonu numarası, e-posta) girmekle kalmayıp, tahsil geçmişi, sertifikalar, iş tecrübeleri, referanslar, yakınlarına dair bilgiler, beden ölçüleri ve ehliyet sınıfı gibi, birçok çeşitli sebeplerle aynı kişi için tanımlanmış birden fazla sabit bilgi kartını tek özlük bilgisinde birleştiren ve bundan sonrasında fazladan kart açılmasını önleyen "teke indirgeme"
  • algoritması mevcuttur.
  • Standart izin tanımlarının yanı sıra, her firmaya göre değişebilecek izin tipleri ücretli/ücretsiz, en az süre/en fazla süre gibi detaylarla kullanıcı tarafından tanımlanabilir.
  • Kurum kırılımında izin parametreleri tanımlaması yapılabilir.
  • Detaylı izin talep ekranı, detaylı izin hakediş, kullanım bilgileri görüntülenir.
  • Rapor (eksik gün) takibi, izin planlama, izin talebi, gerçekleşmiş izinler ve yasal bildirimler döngüsünü onay süreçleri ile bütünleşik olarak portal + uygulama üzerinden sisteme işleyebilirsiniz.
  • İhtar, ceza ve ödül süreçlerini başlangıcından bitişine kadar takip edebilir ve sonuçları ilgili yetkililere anında raporlayabilirsiniz.
  • TigerHr Özlük Modülü, BordroPlus Uygulaması ile entegre çalışır.
  • TigerHr içerisinde olmayan fakat kullanıcı tarafından kaydedilmek istenen veriler, istendiği sayıda dinamik alan tanımlanarak oluşturulabilir.
  • Pozisyon bazında Norm Kadro raporu alınır.
  • Görsel basım tasarımı desteği: İzin Talep/Kullanım Formu, Zimmet formu, Eğitim Katılım Formu, Genel Özlük Formları
  • Çoklu pozisyon desteği mevcuttur.
  • Organizasyonel yapı temelinde özlük- veri yetkilendirmesi yapılabilir.

Organizasyonel Bilgi ve Tarihçe Takibi

  • Çalışanınıza ait coğrafi ve operasyonel organizasyon birimlerini ayrı ayrı sisteme tanımlayabilirsiniz. Yanı sıra çalışanın çalıstığı ülke, il, ilçe, semt, bölge, departman, birim, pozisyon, kademe ve amir bilgilerini sisteme işleyebilirsiniz.
  • Çalışanlarınızın kişisel kartlarında tüm organizasyonel bilgiyi arşivleyebilir; işe giriş, atama, terfi, çıkış işlemlerine dair tarihçeyi saklayabilirsiniz.
  • İstediğiniz tarihte ilgili kişinin hangi birimde görev yaptığını sorgulayabilirsiniz.
  • Amir hiyerarşisinden yola çıkarak, firmanızın organizasyon şemasını oluşturabilirsiniz.

Çalışan Portalı

  • Çalışan herhangi bir döneme ait bordrosunu izleyebilir, dilerse çıktısını alabilir.
  • Çalışanlarınızın ve yakınlarının mutlu günlerini takip edebilir.
  • Ayrıca şirket duyurularınızı, prosedür değişikliklerini ve yönetmelikleri dilediğiniz departmana iletilmek üzere düzenleyebilirsiniz.
  • Yüksek sayıda çalışan istihdam ediyorsanız, "kim kimdir?" uygulamasını kullanarak firma içi çalışan sorgulaması yapabilir, her çalışan hakkında detaylı bilgi edinebilirsiniz.
  • Portal üzerinden yürüteceğiniz izin otomasyonunu kullanarak, çalışanlarınızın izin taleplerini, amir onaylarını, kullanım bildirimlerini ve iptallerini entegre bir biçimde yönetebilirsiniz.
  • Portal üzerinden eğitim talebi, planlanan eğitimlere dair yayın, eğitime katılım talebi ve eğitim tarihi hatırlatması yapabilirsiniz.
  • Kendinize atanan anket/sınavları yanıtlayabilirsiniz.
  • Öneri/şikayette bulunabilir, öneri/şikayetlerle ödül-ceza sürecini etkileyebilirsiniz.
  • Kendinize verilmiş zimmetli malzemeleri görebilir, takibini yapabilirsiniz.
  • Şirket içi faaliyetlerde çekilen fotoğrafları slayt gösterisi olarak çalışan portalına ekleyebilirsiniz.
  • Çalışanlar kimlik/iletişim bilgileri güncelleyebilir, IK onayladıktan sonra sistemde en güncel
  • çalışan bilgilerini tutabilirsiniz.

Çalışan Profili

  • Firma, nitelik/yetkinlik kataloğu tanımlayarak, yetkinlikler için süre tanımlayabilir.
  • Çalışan ve pozisyon yetkinlikleri tanımlanarak profiller oluşturulabilir.
  • Boş pozisyonlar için profil eşleştirme yaparak, en uygun adaylar belirlenebilir.

Eğitim ve Etkinlikler

  • Çok detaylı eğitim tanımları yapılabilir – istenen detayda kullanım, eğitim materyalleri, eğitmen firmalar/şahıslar, mekanlar vb.
  • Eğitim katılımcı profillerinin tanımlanması ve çalışanların profillerinin eşleştirilmesi sonucu eğitim ihtiyaç matrisini saptanarak, raporlanabilir. Bu sayede yıllık eğitim planının oluşturulması kolaylaşır.
  • Eğitim katılımcı profilleri çalışanın mevcut yetkinlik profili, almış oldugu eğitimler, sertifikaları, tahsili vb. birçok faktörün bir araya gelmesiyle oluşturularak tanımlanabilmektedir.
  • Eğitim talepleri, çalışan portalı üzerinden toplanabilir.
  • Yıllık eğitim planı çıkararak tahmini katılımcı sayısı üzerinden maliyetlendirilir, materyal, eğitmen, yol, konaklama, ikram maliyetleri de hesaplanabilir.
  • Eğitim gerçekleşme, eğitmen, amir ya da insan kaynakları tarafından girilebilen kişi bazında katılım ve değerlendirme bilgisi (notlama sistemi ile ve/veya görüş belirterek değerlendirme yapabilir) ve isteğe göre sınav değerlendirmeleri de girilebilir.
  • Eğitim değerlendirme sonuçları yetkinlik profillerine otomatik yansıtılarak alınan sertifikalar otomatik işlenir.
  • Çalışanların özlük bilgilerinde eğitim/sınav tarihçeleri ve değerlendirmeleri izlenebilir.
  • Sürükle- bırak desteği ile hızlı ve kolay bir şekilde birçok eğitim katılım formu tasarlanabilir.
  • Eğitim sonunda kullanıcı tarafından tasarlanmıs eğitim katılım formlarının kullanılabilir ve çıktısı alınabilir.

    Devamını oku

Kullanıcı Yaratma

Kullanıcı yaratma işlemi IKWEB üzerinden Tanımlamalar/Kullanıcı/Kullanıcı Yaratma menüsünden yapılır. Ekranda kullanıcısı oluşmamış özlük bilgileri yer alır. Tek tek kullanıcı oluşturulabileceği gibi İsim bilgisinin yanında yer alan kutucuk işaretlenerek bütün kullanıcılar için kullanıcı yaratma işlemi gerçekleştirilebilir. Kaydetme işlemi yapıldıktan sonra seçilen kullanıcılara şifre bilgilerini içeren mailler otomatik olarak ulaşır.

Kullanıcı Bilgileri

Tanımlamalar/Kullanıcı/Kullanıcı Bilgileri ekranından kullanıcısı yaratılan çalışanların bilgilerine ulaşılır. Çalışan IK yetkilisi ise IK Yöneticisi kutucuğu seçilip kaydedilir.

Kullanıcı Hakları

IKWEB üzerinden Tanımlamalar/Kullanıcı/Kullanıcı Hakları ekranından kullanıcıların erişebileceği modüller ve bu modüller üzerindeki yetkilendirilmeleri(Sorgu/Kayıt/Düzeltme/Silme) yapılır.

Yetki Grubu

Tanımlamalar/Kullanıcı/Kullanıcı Yetki Grubu başlığından kullanıcıların göreceği kişi listesi sınırlandırılır. Yeni Ekle butonundan yetki grubu tanımlaması yapılır. Kısıt sekmesinden görüntülenecek kişilerin kriter bilgileri girilerek kaydedilir. Kullanıcı sekmesinden ise hangi kullanıcıların kısıtları belli olan bu bilgilere ulaşacağı belirlenir.

Tiger HR v3.8.1.0 sürümü kullanıma sunulmuştur. Bu sürümde yapılan düzeltme ve geliştirmeler aşağıda yer almakta olup sürüm dosyasına ftp sitemizden erişebilirsiniz.

Sürümü kullanıma almadan önce verilerin yedeğinin alınmasını ve müşterileriniz için önemli olduğunu düşündüğünüz işlemleri geçiş öncesinde test etmenizi tavsiye ederiz.  

Uyarı: 

Tiger HR v3.8.1.0  versiyonu  BordroPlus güncel sürümler ile uyumlu çalışmaktadır.

Devamını oku

Tiger HR v3.8.0.0 sürümü kullanıma sunulmuştur. Bu sürümde yapılan düzeltme ve geliştirmeler aşağıda yer almakta olup sürüm dosyasına ftp sitemizden erişebilirsiniz.

Sürümü kullanıma almadan önce verilerin yedeğinin alınmasını ve müşterileriniz için önemli olduğunu düşündüğünüz işlemleri geçiş öncesinde test etmenizi tavsiye ederiz.  

Uyarı: 

Tiger HR v3.8.0.0  versiyonu  BordroPlus güncel sürümler ile uyumlu çalışmaktadır.

 

Devamını oku