problems clearing cache file C:\inetpub\wwwroot\support_logo_com_tr\cache/refTableSQL/e870bf2cd8da79be14b02d5369292489problems clearing cache file C:\inetpub\wwwroot\support_logo_com_tr\cache/refTableSQL/fcf37533a0a741a73d756e6d92f7efa3 Logo Yazılım Destek - HELP dosyasının görüntülenememe sorunu..
Hata
  • JFTP::delete: Bad response
  • JFTP::delete: Bad response

Logo uygulamalarının ağ üzerinden kullanıldığı durumlarda, HELP görüntülenmek istenirse “Navigation to the webpage was canceled” hatası alınabilir. (Resim 1)

Bu hata Microsoft’ un yayınladığı bir güvenlik paketinden kaynaklanmaktadır. ( http://www.microsoft.com/technet/security/bulletin/ms05-026.mspx )

help

                                                                                              (Resim 1)

Hatadan kurtulmak için her bir terminal üzerinde “CHM” dosyalarına “registry” üzerinde yetki vermek gerekir. ( http://support.microsoft.com/kb/896054/tr )

Bunun yerine aynı işlemi otomatik olarak yapan ücretsiz bir uygulama mevcuttur. (HTML Help Registration Utility)

Öncelikle aşağıdak linkten uygulama indirilmelidir.

http://www.ec-software.com/products_hhreg.html

Uygulama indirildikten sonra, sorunun yaşandığı terminal üzerinde çalıştırılmalı ve Logo ürününün \RESOURCE klasörü “Add Folder” denilerek eklenmeli ve uygulama kapatılmalıdır. (Resim 2)

Bu işlemden sonra sorun ortadan kalkacaktır.

reg

                                                        (Resim 2)