DestekHatti

Değerli İş Ortağımız, eğer durumunuz Logo Teknik Destek'i aramanızı gerektiriyorsa, aramadan önce aşağıdaki bilgileri hazırlamanızı önemle rica ederiz:

1. Sözleşme numaranızı ve şifrenizi hazırlayınız.
2. Teknik problemin yaşandığı bilgisayarın başında ya da hemen ulaşabileceğiniz bir noktada olunuz.
3. Destek uzmanına problemi ayrıntılı olarak anlatmaya veya tekrarlamaya hazır olunuz.
4. Çıkan tüm hata mesajlarının ekran görüntülerini alınız ya da hata mesajlarını kelimesi kelimesine not ediniz.
5. Kullandığınız Logo ürün / ürünlerinin adlarını ve sürümlerini (versiyonlarını), bunun yanı sıra ortamda bulunan ve Logo programına terminal olarak bağlanan bilgisayarların işletim sistemi ve donanımları konusunda bilgi sahibi olduğunuzdan emin olunuz.
 
Bir destek uzmanıyla konuşurken, probleminizin çözümünü adım adım kaydedeceğiniz bir kayıt tutmanın da faydalı olduğunu göreceksiniz. Telefondayken bu kayda başvurmak kolaylık sağlayacaktır, aramanız bittikten sonra ise elinizde işe yarayan bir çözümün kalıcı bir kaydı olacak.